Tja!

Har börjat blogga igen. Får se hur länge jag gör det den här gången. Tycker egentligen bloggande är för såna som inte har tid för nåt annat. Men har man nåt bra att säga så kan man väl lika gärna skriva ner det.
Närmaste nätterna kommer jag drömma om stegkalkyler, investeringsbedömning, nuvärde, ekvivalentkalkyler och jättemånga mer kalkyler - jag har tenta på torsdag i ekonomistyrning.
Såg precis FBK slå Brynäs med 3-2. Elitserien är så fantastisk avslagen mellan omgång 1-55 för att sedan bli en sjuk tändning i slutspelet. Den som väntar på nåt gott... Skulle egentligen vilja se Sverige-Kanada i JVM-final inatt men min dygnsrytm skulle bli sjukt skadad och det har jag inte råd med nu inför tentan.
Har glömt att vattna blommorna hos morsan också. Får göra det nu, eller imorrn kanske.
Nu tar vi hälja!

Kommentarer
Postat av: Kanslisten

Lycka till på tentan.

2009-01-07 @ 08:59:55
Postat av: Sigge

Va fan ser jag på din blog.

Har du blivit en mediatorsk.

Nej för f-n.

Ta bort all reklam.

"Få snyggare bröst" är ju att

uppmuntra hela Sverige till en förljugen värld.

Alla som tror det hänger på tuttarna är BOMBADE.



2009-01-09 @ 19:59:17
URL: http://siggeikil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0