Lotteriansvarig!

Kils TK är en helt fantastiskt klubb för tillfället. Vår senaste styrelsemedlem AÖ nämnde ordet sponsorer för inte så länge sen och vips, så vart han sponsoransvarig. Idag har AÖ med hjälp av vår händige vaktmästare Sigge satt upp 7 nya sponsorskyltar (jag TROR det var dom iaf).
För någon vecka sen nämnde jag ordet lotter och vips så vart jag lotteriansvarig. Så nhu till helgen när det är Ahlmark Lines Cup i tennishallen kan man vinna allt från en superfin HEAD-tennisväska till 2 kg Kexchoklad. Jättefina prylar som jag tackar våra sponsorer Affärstryck, Cloetta, Stora Enso och Karlstad Vulk & Montage AB för
Fina pengar som kommer in till klubben som jag hoppas går till byggeriet, juniorträning eller bäst av allt försommarläger på sydligare breddgrader!
Tänk om man kunde få fortsätta så, så att vad man än säger blir man ansvarig för det. Då skulle jag säga NY bana.
Vem vet, kanske bästa tiden att bygga en Bana 3 i Kils Tennishall men jag är kanske rätt ensam om den tanken?
Nu har Sara gjort våfflor, det är gött som grisen!

Kommentarer
Postat av: Erika

jag ska vinna lotteriet! kan man kanske muta dig på nåt vis, om du är lotteriansvarig..?

2008-11-06 @ 23:34:56
URL: http://undiserika.blogg.se/
Postat av: Sigge

Har köpt lotter av Magnus Andreasson.

Han lovade att jag skulle vinna en

STOOOOOOOR Kexchoklad.

Mumsingen

2008-11-07 @ 17:39:42
URL: http://siggeikil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0