Ahlmark Lines Cup

Bra start på ALC under fredagen.
Lotterna säljer som smör i solsken, viktigt för mig som lotteriansvarig:) (så skynda er alla ni som inte köpt)
Ida är klar för semifinal i FS12, Grattis!
Filip vann 1 match i sin pool i Ps10 med jättebra spel och kul att se så mycket spelglädje.
Jag hann få i mig 1 körv me brö innan Emil roffa åt sig alla andra.
Jakob vann första matchen 7-6 6-1, starkt!
Robert spelade sin allra första tennismatch och klarade det jättebra men fick tyvärr stryk i två jämna set.
William vann på WO (vinst som vinst)
Ponta spelade grymt bra och vissa slag fyllde hallen med applåder.
För övrigt väldigt go stämning på läktaren med gottegrisarna Anton och Märta-Louise i spetsen.
Bra gjort av Filip W och Kalle att våga döma tennismatcher, mycket cred till er.
Klippan Esso inte att förglömma, vet inte hur man får en turnering att gå runt utan honom...
Nu är det så kallad Hälsokvällsmat: Chips, dip och Coca Cola
Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Sigge

Spara nåra korvar till mig.

När kan jag hämta min Kexchoklad?????

2008-11-08 @ 19:36:51
URL: http://siggeikil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0